YouTube بزرگترین پلت فرم اشتراک گذاری ویدیو در جهان است و ماهانه بیش از 2 میلیارد کاربر دارد. این احتمالاً به همین دلیل است که بسیاری از مارک ها ، بازاریاب ها ، تأثیر گذاران و سازندگان انفرادی روی این سیستم عامل گله می کنند.

برخی از آن به عنوان یک بستر بازاریابی استفاده می کنند و خود را به عنوان کارشناسان صنعت معرفی می کنند. دیگران به سادگی می خواهند محتوای سرگرمی ایجاد کنند و امیدوارند که ویروسی شود و به شهرت برسند.

مهم نیست از چه سکو برای استفاده استفاده می کنید ، اگر در آنجا هستید ، می خواهید نمایش بیشتری در مورد فیلم های خود داشته باشید. این تمام نکته ایجاد محتوا است. و به همین دلیل لازم است توصیفات YouTube ، عناوین و سایر عناصر خود را برای به دست آوردن رتبه های بالاتر برای کلمات کلیدی مورد نظر خود ، بهینه کنید .

این پست به طور خاص در بهینه سازی توضیحات ویدیو برای رتبه بندی برای نمایش داده شدگان جستجوی مربوطه و به دست آوردن دیدگاه های بیشتر در مورد فیلم های شما متمرکز شده است.

در اینجا ده بهترین راه برای بهبود توصیف های ویدیوی YouTube شما آورده شده است.

نحوه نوشتن بهترین توضیحات ویدیوی YouTube:

  • 1. از کلید واژه های دم بلند استفاده کنید
  • 2. آن را مناسب کنید
  • 3. کنجکاوی ایجاد کنید
  • 4- CTA را اضافه کنید
  • 5- تمبرهای زمانی برای فیلم های طولانی تهیه کنید
  • 6. فیلم های دیگر خود را تبلیغ کنید
  • 7. از شخصیت های محدود عاقلانه استفاده کنید
  • 8- از هشتگ استفاده کنید
  • 9. آن را به صورت موبایل دوستانه بسازید
  • 10. اهرم YouTube Analytics
  • نتیجه

1. از کلید واژه های دم بلند استفاده کنید

توضیحات ویدیوی YouTube شما ، اگر به درستی برای کلمات کلیدی بهینه شده باشد ، می تواند به بینندگان در یافتن فیلم های شما کمک کند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در توضیحات ویدیوی شما مهم است زیرا مخاطب مناسب را به فیلمهای شما هدایت می کند. این فقط عنوانی نیست که در آن باید کلمات کلیدی اضافه شود ، بلکه تمام عناصر دیگر ، از جمله توضیحات.

و از آنجایی که کاربران بیشتر به زبان طبیعی و مکالمه جستجو می کنند ، معقول است که شما می توانید کلمات کلیدی با دم بلند را درج کنید و توضیحات را با زبانی مشابه بنویسید.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما در بهینه سازی توضیحات ویدیوی خود با کلمات کلیدی آورده شده است:

  • همیشه از کلمه کلیدی اصلی خود در جمله اول استفاده کنید ، زیرا این همان چیزی است که در نگاه اول قابل مشاهده است.
  • از کلمات کلیدی تا حد امکان استفاده کنید و توضیحات خود را به یک زبان مکالمه بنویسید ، به طریقی که کاربر برای یافتن مطالب مشابه جستجو کند.
  • برای جستجوی کلمات کلیدی محبوب می توانید از Google Trends و Keyword Planner استفاده کنید.
  • تراکم مناسب را برای کلمات کلیدی حفظ کنید ، اما بیش از حد از آن استفاده نکنید.

2. آن را مناسب کنید

توضیحات ویدیوی شما هنگام توضیح توضیح درباره این ویدیو باید کاملاً جالب باشد. بارها و بارها ، بینندگان اولین خط توضیحات را می خوانند تا تصمیم بگیرند که این فیلم حتی برای آنها هم مهم باشد یا خیر. بنابراین ، ارائه توضیحات واضح از محتوای ویدیو در خط اول خود بسیار مهم است.

همچنین ، فقط برای پر کردن فضای ، توضیحات ویدیوی خود را با اطلاعات نامربوط جمع نکنید. اگر پیوند اضافه می کنید ، اطمینان حاصل کنید که آنها به ویدیو مربوط هستند و کاملاً بی ربط نیستند.

شما می توانید توضیحات فیلم خود را به دو قسمت تقسیم کنید. بخش اول آن چیزی است که مردم قبل از کلیک بر روی "نمایش بیشتر" می بینند و بخش دوم توضیحات مفصل.

چند خط اول فقط باید درباره فیلم و آنچه را پوشش می دهد باشد. از بقیه می توان برای تهیه اطلاعات اضافی درباره فیلم یا منابع مفید دیگر استفاده کرد.


3. کنجکاوی ایجاد کنید

همانطور که در ابتدا گفته شد ، مهم است که به بینندگان خود بگویید که این ویدئو در چند سطر اول درمورد چیست. با این وجود ، شما نباید همه چیز را در توضیحات افشا کنید و برخی چیزها را برای آنها بگذارید تا هنگام تماشای این فیلم ، کشف کنند.

ایجاد حس کنجکاوی در کاربران با استناد به این واقعیت که موارد بیشتری پیدا می شود در واقع مردم را به تماشای ویدیوی شما ترغیب می کند. اگر تمام نکات را در توضیحات خود ارائه دهید ، دیگر نیازی به تماشای این فیلم نیست.


4- CTA را اضافه کنید

درست مانند هر نوع محتوای دیگری که ایجاد می کنید ، این یک تمرین خوب است که یک CTA را نیز در توصیف های ویدئویی خود قرار دهید. اگر ویدئوی شما در مورد یک محصول است ، می توانید از مردم بخواهید که این محصول را در وب سایت خود بررسی کنند و پیوندی را ارائه دهند. اگر در حال مرور محصولات برند دیگر هستید ، می توانید پیوندهای وب سایت آنها را به همراه یک CTA قوی اضافه کنید که کلیک را ترغیب می کند.

حتی اگر فیلم های شما مربوط به محصول نباشند ، باید یک اقدام مطلوب انجام دهید که دوست دارید بینندگان شما آن را انجام دهند. به این فکر کنید و یک CTA قوی و واضح را اضافه کنید که مردم را ترغیب به انجام این کار می کند.

CTA های شما همچنین می توانند از بینندگان شما بخواهند شما را در سیستم عامل های دیگر دنبال کنند. در اینجا مثالی از چگونگی بازاریابی بازاریابی ، شین بارکر ، در توضیحات ویدئویی به سایر دسته های رسانه های اجتماعی خود پیوند می بخشد.

منبع تصویر: YouTube


5- تمبرهای زمانی برای فیلم های طولانی تهیه کنید

نکته مفید دیگری که می توانید در توضیحات ویدیوی خود داشته باشید تمبرهای زمانی است. این امر به ویژه برای فیلم های طولانی که بسیاری از خرده موضوعات را شامل می شود ، مفید است.

در چنین مواردی ، بینندگان شما ممکن است علاقه مند به تماشای یک بخش خاص و نه کل ویدیو باشند. با افزودن تمبرهای زمانی می توانید پیدا کردن آنچه در جستجوی آنها هستید برای آنها آسان تر شود. به این ترتیب ، بینندگان می توانند به سمت قسمتی که می خواهند تماشا کنند پرش کنند.

استفاده از تمبرهای زمانی می تواند راحتی بینندگان شما را افزایش داده و همچنین تعداد بازدیدهای بیشتری از آن داشته باشد.


6. فیلم های دیگر خود را تبلیغ کنید

جعبه های توضیحات YouTube بیش از فضای کافی برای نوشتن همه چیز درباره فیلم و سپس برخی از آنها دارد. شما می توانید از این فضای اضافی برای تبلیغ سایر فیلم های مرتبط یا سایر منابع مرتبط به بینندگان خود استفاده کنید.

بسیاری از YouTubers برای به اشتراک گذاشتن پیوند سایر فیلم های مرتبط یا منابع مفید دیگر از توضیحات ویدیوی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال ، این توضیحات یک فیلم توسط Ahref را ببینید. آنها پیوندهایی را برای سایر فیلمهای مرتبط اضافه کرده اند و بینندگان را ترغیب می کند که آن ها را بررسی کنند.

منبع تصویر: احرفس


7. از شخصیت های محدود عاقلانه استفاده کنید

YouTube به شما امکان می دهد فضای زیادی برای نوشتن توضیحات ویدیو داشته باشید و باید از آن به نفع خود استفاده کنید. به غیر از نوشتن ویدیوی خود ، می توانید پیوندها را اضافه کنید ، از مردم بخواهید که در جای دیگر شما را دنبال کنند ، محتوای دیگر را تبلیغ کنند و موارد دیگر.

برای فیلم های طولانی ، همچنین می توانید زیرنویس ها را ایجاد کنید و خلاصه ای مختصر از کلیه موضوعات / بخش های پوشش داده شده در فیلم را ارائه دهید. همچنین می توانید از این فضا برای به اشتراک گذاشتن داستان خود و اینکه برند شما در آن چیست استفاده کنید.

چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید به توضیحات ویدیوی خود بیفزایید که این باعث می شود فضایی را هدر دهید و از آن استفاده نکنید شرم آور است. بدترین کاری که شما به عنوان یک سازنده می توانید انجام دهید نوشتن توضیحات فیلم نیست یا فقط نوشتن یک یا دو خط است. این به نظر می رسد تنبل است و اتلاف یک فرصت خوب است.


8- از هشتگ استفاده کنید

درست مانند هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی ، هشتگ ها ابزار بازاریابی خوبی هستند که می توانند برای YouTube نیز استفاده شوند. هشتگ ها به افراد مناسب کمک می کنند تا فیلم های شما را پیدا کنند و همچنین به برجسته کردن ویدیوی شما کمک می کند.

غالباً افراد روی یک هشتگ کلیک می کنند و فیلم هایی را که از این هشتگ استفاده کرده اند جستجو می کنند. بنابراین ، اگر از هشتگ های مربوطه در توضیحات خود استفاده می کنید ، فیلم های شما نیز می توانند از این طریق کشف شوند. اینها باید پیوندهایی قابل کلیک باشند که می توانند بینندگان را به کلیه فیلمهای مرتبط با آن هشتگ هدایت کنند.

برای برجسته کردن نام های کلیدی ، رویدادها یا سایر جزئیات مهم که می خواهید برجسته کنید ، می توانید از میان جملات از هشتگ استفاده کنید. در توضیحات ویدیوی شین که در بخش های قبلی نشان داده شده است ، وی از هشتگ هایی به این روش استفاده کرده است.

وقتی یک بیننده روی هشتگ ها کلیک کند ، می تواند منابع دیگری را که مربوط به آن هشتگ است ، پیدا کند. این هم برای بیننده شما بلکه برای شما مفید است زیرا می توانید از هشتگ استفاده کنید که منجر به منابع دیگر شما شود.


9. آن را به صورت موبایل دوستانه بسازید

بسیاری از افراد با استفاده از برنامه در دستگاه های تلفن همراه یا مرورگرهای تلفن همراه خود به YouTube دسترسی پیدا می کنند. سهم بینندگان YouTube که ویدیوها را در دستگاه های تلفن همراه مشاهده می کنند به اندازه کافی قابل توجه است که شما باید به آن اهمیت دهید.

هنگام نوشتن توضیحات ویدیو ، باید کاربران تلفن همراه را نیز در نظر داشته باشید. این بدان معنی است که شما نباید توصیفات بسیار طولانی را با بلوک های عظیمی از متن بدون ساختار بنویسید. افرادی که توضیحات مربوط به دستگاه تلفن همراه را می خوانند بلافاصله از این امر ناامید می شوند.

جملات کوتاه را بنویسید و توضیحات خود را در بخش های مناسب بسازید تا توضیحات شما با تلفن همراه مناسب باشد.


10. اهرم YouTube Analytics

YouTube Analytics اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها برای نوشتن توضیحات بهتر فیلم استفاده کنید. بخش "منبع ترافیک" ، به ویژه کلمات کلیدی جستجو ، مطلبی است که برای شما بسیار مفید است. در آنجا ، می توانید کلمات کلیدی برتر را که مردم برای یافتن و مشاهده فیلم های شما استفاده می کنند ، پیدا کنید.

در اینجا نمونه ای از نوع اطلاعاتی را می توانید دریافت کنید.

منبع تصویر: YouTube Analytics

این اطلاعات نه تنها به شما می گوید که کدام کلمات کلیدی برای شما بهتر کار می کنند بلکه همچنین می توانید در فیلم های آینده خود نیز از آنها استفاده کنید. اگر یک کلمه کلیدی خاص به بازدید زیادی می رسد ، می توانید فیلم های بیشتری را در آن موضوع ایجاد کنید و از آن کلمه کلیدی در توضیحات خود استفاده کنید.


نتیجه

اینها برخی از بهترین راهنمایی ها برای بهینه سازی توضیحات ویدیوی YouTube شما برای بهره‌برداری بیشتر از آنها است. توضیحات فیلم می تواند کارهای دیگری انجام دهد فقط خلاصه ویدیو است. اگر به طور موثری مورد استفاده قرار گیرند ، می توان از آنها برای تولید سرب ، دریافت تبدیل ، افزایش دنبال کننده در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و موارد دیگر استفاده کرد.

از این نکات برای نوشتن توضیحات ویدیوی مؤثر در YouTube استفاده کنید و نتایج را برای خود مشاهده کنید.

9 روش عالی ساخت انواع فیلم برای رسانه های اجتماعی برای سال 2020

چگونه می توان بهترین عنوان های ویدیو را برای YouTube را نوشت ؟

این تهیه کننده در توضیح نام مانکن و کاربرد آن در این سریال نیز بیان داشت:

بازاریابی ویدئویی SEO یکی از موثرترین راهها برای دستیابی…

نکات و روندهای بازاریابی محتوای ویدیویی در چند سال گذشته…

در اواسط سال 2010 ، وین مکانی برای پخش کلیپ های کوتاه آنلاین…

چرا باید فیلم های بازاریابی آنلاین درست کنید

، ,های ,استفاده ,توضیحات ,فیلم ,youtube ,می توانید ,استفاده کنید ,فیلم های ,توضیحات ویدیوی ,کلمات کلیدی ,برای کلمات کلیدی ,برای نوشتن توضیحات ,توضیحات ویدیوی youtube ,سازی توضیحات ویدیوی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آژانس مسافرتی هم کوچ مزه فوتبال mazfootball2 مطالب اینترنتی 18313666 نگاه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. fanooskhialrt seyyedmohammadjavadhosseini SADBOY.IR زمزمه نسيم farhangianek91